blauwe luchten - Reisverslag uit Maynooth, Ierland van sanneholtslag - WaarBenJij.nu blauwe luchten - Reisverslag uit Maynooth, Ierland van sanneholtslag - WaarBenJij.nu

blauwe luchten

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg

25 Januari 2007 | Ierland, Maynooth

Lieve allemaal,
'Failte', oftewel: Welkom in Ierland! Leuk om te merken dat er zoveel verschillen zijn terwijl het nog zo dicht bij nederland in de buurt is. De muurtjes langs de wegen, het winkelpersoneel dat bij elke aankoop naar je gemoedstoestand vraagt ('Hello, how ar' ye doin'), de rare blikken op straat omdat de gemiddelde Ierse vrouw een stuk korter is dan de Nederlandse (en ik weer langer dan de gemiddelde Nederlander...)en.... de stralend blauwe luchten. Voor Ierlandse begrippen is het erg koud op het moment: er is nachtvorst, dus een stralende lucht, maar inderdaad erg koud. De verwarming in 'mijn' huis werkt niet goed en mijn huisgenoten willen besparen op de energiekosten door alleen 's avonds te verwarmen. Er wordt op dit moment gemeld dat de bieb gaat sluiten, dus tot snel!

  • 25 Januari 2007 - 17:51

    Vera:

    He Sanne!

  • 25 Januari 2007 - 17:52

    Vera:

    Foutje, het vorige berichtje was natuurlijk nog niet klaar :) Fijn dat je goed bent aangekomen! Bedankt ook voor je kaartje. Heb jij je nog een beetje jarig gevoeld? Ik hoop dat je het erg naar je zin zult hebben in Ierland, ik zal je berichtjes braaf lezen :)
    groetjes!

  • 25 Januari 2007 - 18:50

    Marleen:

    Heej Sanne wat leuk om je eerste berichtje te lezen. Ik hoop dat je snel went, en genieten he!! ik kijk uit naar je avonturen! Have fun! groetjes, Marleen

  • 25 Januari 2007 - 19:24

    Saskia:

    Hoi Sanne,
    Hoe zijn je huisgenoten? Wanneer begint je studie? Heb je leuke vakken?
    Geniet van de mooie sterrenhemel!
    Liefs,
    Saskia

  • 25 Januari 2007 - 19:37

    Anneke:

    hee sanne!! wat leuk om van je te horen!! fijn dat je goed bent aangekomen! ik kijk uit naar al je verhalen!! enjoy!! liefs

  • 25 Januari 2007 - 19:52

    Mirjam:

    Hee lieve Sanne,

    Fijn dat je goed bent aangekomen en het tot nu toe goed gaat.. Ben erg benieuwd naar al je belevenissen en de verhalen daarvan.. Hoop dat je snel een nieuw berichtje plaatst.

    Vond het onwijs leuk om je weer te zien trouwens, was erg gezellig.

    Geniet ervan meisje!

    Liefs Mirjam

  • 25 Januari 2007 - 21:28

    Virry:

    Hee meis,
    stralend blauwe luchten... Klinkt goed! Hier is het ook heel koud... maar nog 5 daagjes en dan ben ik ook weg! Veel plezier met de ieren en vertel maar gauw al je spannende verhalen! Heel veel liefs!

  • 25 Januari 2007 - 23:54

    Karen:

    ha sanne, haha ik zie de blikken al voor me; het is maar goed dat je niet naar de binnenlanden van China bent vertrokken ;) hier aan de andere kant van de wereld gaat het priiiiima, ik hoop dat jij ook snel went en een fantastische tijd tegemoet gaat :)

    succes met de verwarmingsproblemen (mijn huisgenoten hier in California zetten de verwarming steevast op 40 graden (serieus!) dus dat is ook niet alles)

    kus karen

  • 26 Januari 2007 - 11:35

    Natas:

    Hey Sanne! Wat gaaf dat je in Ierland bent! Ik ga woensdag naar Maleisië maar toch kan ik het niet helpen een beetje jaloers op je te zijn ;) ik heb vorig jaar ook echt mn hart verloren aan Ierland :) Dus moet ik binnenkort weer heen! Veel suc6 en plezier!

    .x.x.

  • 26 Januari 2007 - 16:35

    Sharoni:

    Hi Sanne!,

    Je zit al in Ierland! Ik vind het fijn voor je. Ik hoop dat je ervan geniet en hoop dat je met nog meer leuke verhalen kan komen!

    Groetjes....

  • 26 Januari 2007 - 18:41

    Je Nichtje:

    ai, how ar'ye?! Welkom in je nieuwe (tijdelijke)thuis. ik kijk uit naar je verhalen.

    liefs,
    sita

  • 26 Januari 2007 - 18:44

    Carlinde:

    Dag schoonheid - maak het mooi daar onder de blauwe luchten, ik denk aan je. Zoen!

  • 27 Januari 2007 - 08:55

    Eline:

    Hee held! (hij blijft erin ;-) Goed van je te horen! Nog twee nachtjes, dan krijg ik ook een nieuwe lucht boven me.. Al ben ik bang dat de smoglucht van Mexico City niet zo blauw zal zijn.. Geniet daar en hou me op de hoogte! Leuk! Liefs

  • 28 Januari 2007 - 23:36

    Marlise:

    Hoi Sanne,

    Leuk al die sites van de honorous groep. Ik zal je berichten zeker lezen de komende tijd.
    groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 293
Totaal aantal bezoekers 35762

Voorgaande reizen:

15 Juni 2013 - 15 Juni 2014

Adviser at VSO Nigeria

01 December 2012 - 19 Mei 2013

Learning Advisor for VSO Cambodia

01 Januari 2007 - 30 Juni 2007

Student Anthropology at NUIM

Landen bezocht: