Gelukkig in Ierland - Reisverslag uit Maynooth, Ierland van sanneholtslag - WaarBenJij.nu Gelukkig in Ierland - Reisverslag uit Maynooth, Ierland van sanneholtslag - WaarBenJij.nu

Gelukkig in Ierland

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg

24 Mei 2007 | Ierland, Maynooth

Dag lieve iedereen!
Ik krijg de laatste tijd berichtjes met bezorgde vragen of ik nog in leven ben of geveld ben door een heftige en langdurige heimwee-aanval... kortom; sorry dat ik zo'n tijd niks van heb laten horen! Ik ben springlevend en zeer zeker niet geveld door heimwee, integendeel. Heb de afgelopen maanden veel rondgereisd in Ierland, mooie wandelingen langs de oost-, zuid- en westkust gemaakt, mooie steden en kleine dorpjes bezocht, het jongleren min of meer onder de knie gekregen en... mijn beste vriendinnetje uit Utrecht (Hannah!) en mijn favoriete zus op bezoek gehad! Maar ook veel aan iedereen thuis gedacht. En nu het einde naderd (mijn laatste twee weken op dit relaxte groene eiland zijn ingegaan) gebeurd het steeds vaker dat ik overvallen wordt door een 'urge' om terug te komen, afgewisseld met een triest gevoel omdat afscheid van zoveel mensen en plaatsen die vertrouwd zijn geworden nadert. Het was geweldig om hier in hartje winter naartoe te komen en het land wakker te zien worden. En misschien is het ook maar goed om nu weg te gaan, nu alles op zijn hoogtepunt is. Blijven de herinneringen het mooist. Ik wil jullie allemaal heel erg bedanken voor de lieve reacties op mijn (sporadische) Ierse berichtjes; betekende meer voor me dan kan opschrijven... Tot snel ziens!!

  • 24 Mei 2007 - 16:31

    Karen:

    aah de bekende 'oh lekker bijna naar huis'/'oooooooooh waarom!? ik wil nog niet weg'-buien. ook ik gebruik het hoogtepunt-argument om het allemaal wat dragelijker te maken :) veel plezier nog deze laatste weekjes! kus

  • 24 Mei 2007 - 16:38

    Jolien:

    Ja die gemixte gevoelens ken ik ook maar al te goed. Geniet dus vooral nog, doe en bekijk nog zoveel mogelijk in jouw laatste twee weken en probeer daarna het toch ook aanlokkelijke idee van het weerzien van familie en vrienden te omarmen.

  • 24 Mei 2007 - 18:19

    Mirjam:

    Lieve Sanne

    Ik kan me goed voorstellen dat je mixed feelings hebt, wat betreft je vertrek. Maar ik ben stiekem wel blij dat je snel weer terug komt en dat we dan uitgebreid bij kunnen kletsen over al je avonturen!

    Geniet van de laatste dagen,

    Kus M.

  • 24 Mei 2007 - 18:49

    Pieter:

    ja dat gevoel komt me heel bekend voor, nieuwe goede vrienden waar je weer afscheid van moet nemen, maar wel weer terug naar het vertrouwde nederland.

    hey, veel plezier nog met reizen, en tot in nederland! groetjes

  • 24 Mei 2007 - 19:03

    Sarah:

    Hé Sanne, fijn weer wat van je te lezen en te vernemen dat het goed met je gaat! Wauw over twee weekjes zit het erop... Geniet er nog maar even van! Liefs Sarah

  • 24 Mei 2007 - 21:19

    Jose:

    Heej Sanne, ook ik ken het gevoel maar al te goed... Jij nog maar 2 weken, ik nog maar 3,5 weken... Geniet van de laatste weken, doe alle dingen die je altijd nog had willen doen nu het nog kan! En blijf trainen, ik verwacht een jongleershow in september ;-)

  • 25 Mei 2007 - 02:07

    Anneke:

    jaa ik snap het helemaal...maar nederland is ook heel leuk :) mn feestje was leuk, heerlijk tuinweer was t:)
    Zorg gewoon dat je er met n goed afgesloten gevoel weggaat en je hebt nog een heel leven voor je om zo vaak terug te gaan als je daar de kans voor hebt ;)
    joepie tot snel!!
    liefs

  • 25 Mei 2007 - 11:02

    Lies Kortenhorst:

    Sanne, ook bedankt voor jouw berichtjes. leuk om zo op de hoogte te blijven van je doen en laten. Mooi he,die kusten in Ierland. Ik kijk uit naar een jongleervoorstelling van je.
    liefs Lies en ook van Johan

  • 25 Mei 2007 - 17:33

    Ingrid:

    Hoi Sanne, leuk om weer wat van je te horen en heel veel plezier nog de laatste twee weken in Ierland, het duurt nog wel even voordat we elkaar weer zien - ik ben pas halverwege sept. terug- maar net als al je andere fans verwacht ik ook een jongleershow! Geniet van de zomer in Holanda (hier wordt het nu echt koud, brrr) Liefs ingrid

  • 28 Mei 2007 - 13:56

    Bente:

    Lieve Sanne

    Jeetje wat is de tijd snel gegaan, je komt alweer terug! Ik kijk er erg naar uit om je weer te zien en alle verhalen waar ik een voorproefje van gehad in je berichtjes live nog veel smakelijker en smeuiger te horen dan ze al waren!
    Liefs Bente

  • 01 Juni 2007 - 12:35

    Lotte:

    He lieve Sanne,
    Leuk om jou nog te horen vanuit Ierland, ik heb het gevoel dat ik al zooo lang weer terug ben in Nederland, dat is wel raar! Geniet nog even van het mooie land!Hoop je snel weer te zien in Nederland! Weet niet of de berichtjes goed over wqaren gekomen, maar vond het echt geweldig gezellig toen jullie er waren in Cork!-)
    Liefs Lotte.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 368
Totaal aantal bezoekers 35754

Voorgaande reizen:

15 Juni 2013 - 15 Juni 2014

Adviser at VSO Nigeria

01 December 2012 - 19 Mei 2013

Learning Advisor for VSO Cambodia

01 Januari 2007 - 30 Juni 2007

Student Anthropology at NUIM

Landen bezocht: